Harald Lavooij draagt per 1 mei 2022 het stokje over…

In 2002 heeft Harald Lavooij, samen met medeaandeelhouder Dennis Meulenberg, UnitIT Solutions opgericht. Veel van onze relaties kennen Dennis en Harald al vanaf deze tijd of zelfs van ver daarvoor vanuit bijvoorbeeld Dataflow, Unity Systems en CSS. Nu zijn we 20 jaar verder en draagt Harald “het stokje over”.

Hoewel Harald nauw betrokken zal blijven bij UnitIT, treed per 1 mei 2022 Dennis Meulenberg aan als Algemeen Directeur en Pierre Koopman als Salesmanager. Samen zullen zij de leiding hebben over UnitIT Solutions BV. Voor onze relaties zal deze wijziging geen merkbare veranderingen brengen, UnitIT blijft het vertrouwde adres voor ICT-systeembeheer en ‘First Class ICT’, onze full service all-in clouddienst. In de nabije toekomst zal het diensten- en productenportfolio nog worden uitgebreid maar daarover volgt t.z.t. meer informatie.

Wij zijn enorm trots op de voortzetting en overname van UnitIT Solutions en bedanken Harald voor het in ons gestelde vertrouwen en de fijne samenwerking!

Woordje van Harald Lavooij: “Ik kijk met bijzonder veel plezier terug op de laatste decennia en wil alle relaties bedanken voor het vertrouwen en de samenwerking de afgelopen tijd. Ik wens u een goede gezondheid en een succesvolle voortzetting van de samenwerking met UnitiT Solutions BV en wens Dennis en Pierre veel succes!”

Namens Dennis, Pierre en alle collega’s van UnitIT Solutions bedanken wij Harald voor zijn jarenlange inspanningen, de fijne samenwerking en alle mooie momenten!